Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6157
Назва: МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Автори: Алєксєєва, Г.С.
Ключові слова: інформаційна культура
модель формування інформаційної культури
інформаційне суспільство
інформаційна діяльність
інформаційно-комунікаційні технології
тезаурус
інтелект-карти
інформаційно-комунікаційне середовище
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі інформаційного суспільства суттєвим резервом підвищення якості та доступності освіти іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей є формування належного рівня інформаційної культури. Зважаючи на те, що процес навчання в закладах вищої освіти відбувається зазвичай традиційними способами, процес формування інформаційного культури студентів також відбувається переважно за допомогою засобів та форм навчання, які не повною мірою відповідають сучасному рівню розвитку комп’ютерних та інформаційних технологій. У статті пропонується обґрунтування моделі формування інформаційної культури у відповідності до стану розвитку сучасних ІКТ технологій та зважаючи на особливості навчання іноземних студентів інженернопедагогічних спеціальностей. Результатом є модель формування інформаційної культури, яка відображає три аспекти: цільовий, зумовлений змістом компонентів ІК; операційний, зумовлений методами та засобами формування інформаційної культури; і технологічний аспект, зумовлений послідовністю дій, відображених в етапах формування. Обґрунтована модель уможливлює подальше розроблення ефективної методики формування інформаційної культури іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6157
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf721,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.