Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6150
Назва: ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Автори: Паюнова, А. В.
Ключові слова: науково-дослідницька діяльність
компетентність
спецкурс
інженер-педагог
науково-дослідницька компетентність
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Паюнова А. В. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-педагогів у вищому навчальному закладі / А. В. Паюнова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 36-41.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено актуальній темі «Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-педагогів вищого навчального закладу». У статті представлені результати пілотажного дослідження серед студентів 2-го та 3-го курсу в Навчально-науковому професійно-педагогічному інституті Української інженернопедагогічної академії (м. Бахмут). Визначено основні завдання науково-дослідної діяльності майбутніх-інженерів педагогів у вищому навчальному закладі. Автором розглянуто науково-дослідницьку компетентність студентів як процес оволодіння професійними компетентностями. Запропоновано умови для підвищення ефективності процесу формування в майбутніх інженерів-педагогів навичок науково-дослідницької діяльності. Також представлена структура науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-педагогів вищого навчального закладу. Досліджена низка проблем різного рівня: матеріально-технічного, психолого-педагогічного, науково-методичного, що перешкоджають ефективній організації науково-дослідницької роботи студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6150
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf383,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.