Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6149
Title: | ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛЕЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ПРИСТРОЇВ ПРОМИСЛОВОГО ОБЛАДНАННЯ |
Authors: | Лазарєв, М.І. Мосієнко, Г.М. Тарасенко, А.І. |
Keywords: | схеми заміщення ідеалізовані елементи електротехніки математичні моделі професійно-орієнтоване формування моделей предметна галузь машинобудівна галузь |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Лазарєв М. І. Професійно-орієнтоване формування моделей електротехнічних пристроїв промислового обладнання / М. І. Лазарєв, Г. М. Мосієнко, А. І. Тарасенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 27-35. |
Abstract: | В статті розглянуто проблему професійно-орієнтованого формування математичних моделей електротехнічних пристроїв промислового обладнання машинобудівної галузі. На основі проведеного аналізу літературних джерел електротехнічної підготовки інженерів неелектричних спеціальностей обґрунтована важливість професійно-орієнтованого підходу до побудови абстрактних об’єктів технічної теорії. Приведена класифікація об’єктів предметної галузі, яка передбачає упорядкування елементів в групи за певними ознаками. Характерною ознакою кожної групи встановлено той параметр, заради якого цей елемент створювався, або параметр, який є основним у більшості випадків практичного застосування реального фізичного елемента. Запропонована концепція формування моделей електротехнічних пристроїв промислового обладнання. Показано, що для урахування властивостей елемента в реальних умовах необхідно уточнювати структуру моделі та склад ідеалізованих елементів, які її представляють в залежності від умов експлуатації, характеристик джерела живлення та режимів роботи. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6149 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.