Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6148
Title: | ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ |
Authors: | Кулешова, В.В. |
Keywords: | компетентність професійна компетентність інженер творчість технічна творчість |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Кулешова В. В. Формування креативної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної підготовки / В. В. Кулешова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 21-26. |
Abstract: | У статті розглядаються проблеми, що є нагальними для інженерної освіти. Виявлено особливості формування креативної компетентності майбутніх інженерів. Компетентність інженера − це більшою мірою професійна характеристика. Автор переконливо доводить, що необхідною складовою професійної компетентності майбутнього інженера має бути креативна компетентність, що розвивається у процесі засвоєння досвіду, того, що було накопичено, а потім здійснюється змінення, перетворення досвіду, що існує. Автор констатує, що відсутня системність у практиці викладання «винахідництва», що є основою креативної компетентності. Результатом є те, що чітко простежується зменшення у порівнянні з технологічно розвиненими державами кількості зареєстрованих винаходів, простежується відставання у сфері високих технологій, імпортозалежність та, найголовніше, – різке зниження престижу інженерної праці. Результатом інженерної освіти має бути сформованість у інженера творчого менталітету, креативного стилю професійного мислення, що ґрунтується на пошуку нових, неординарних рішень технічних задач. Автором виявлено сутність формування креативної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної підготовки |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6148 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.