Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6148
Title: ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Authors: Кулешова, В.В.
Keywords: компетентність
професійна компетентність
інженер
творчість
технічна творчість
Issue Date: 2018
Citation: Кулешова В. В. Формування креативної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної підготовки / В. В. Кулешова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 21-26.
Abstract: У статті розглядаються проблеми, що є нагальними для інженерної освіти. Виявлено особливості формування креативної компетентності майбутніх інженерів. Компетентність інженера − це більшою мірою професійна характеристика. Автор переконливо доводить, що необхідною складовою професійної компетентності майбутнього інженера має бути креативна компетентність, що розвивається у процесі засвоєння досвіду, того, що було накопичено, а потім здійснюється змінення, перетворення досвіду, що існує. Автор констатує, що відсутня системність у практиці викладання «винахідництва», що є основою креативної компетентності. Результатом є те, що чітко простежується зменшення у порівнянні з технологічно розвиненими державами кількості зареєстрованих винаходів, простежується відставання у сфері високих технологій, імпортозалежність та, найголовніше, – різке зниження престижу інженерної праці. Результатом інженерної освіти має бути сформованість у інженера творчого менталітету, креативного стилю професійного мислення, що ґрунтується на пошуку нових, неординарних рішень технічних задач. Автором виявлено сутність формування креативної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної підготовки
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6148
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf380,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.