Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5719
Название: КОГЕРЕНТНЕ МЕТОДИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ САМООСВІТИ ПЕДАГОГА ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
Авторы: Штефан, Л.В.
Ключевые слова: дослідницька діяльність
інноваційні технології навчання
інженерна підготовка
когерентне методичне середовище
контроль
модель
проект
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Позитивні зміни в економіці України не можливі без формування інженерного контингенту на рівні сучасних вимог, які визначаються компетентнісною парадигмою. Тому перед вищою професійною освітою поставлено завдання по виконанню цього запиту. Відповісти на нього можливо за умови впровадження у навчальний процес інноваційних технологій. Однак на шляху їх успішної реалізації знаходиться недостатня методична підготовка професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів. Для усунення цієї перешкоди пропонується когерентне методичне середовище для проектування інноваційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх інженерів. Розроблено модель та обґрунтовано основні компоненти цього середовища. Серед них блок проектування базових інноваційних технологій навчання, блок технологій контролю результатів їх втілення та блок організації дослідницької діяльності педагога за результатами застосування інноваційних технологій навчання в інженерній підготовці. Модель ґрунтується на системному, компетентнісному та акмеологічному підходах і спирається на принципи цілісності, гнучкості та динамічності, цілеспрямованості, синергійності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5719
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Штефан Л.В..pdf875,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.