Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5706
Title: | ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ |
Authors: | Кучер, С.Л. |
Keywords: | інноваційні технології навчання інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) фреймовий підхід кейс-технологія ресурсно-орієнтоване навчання |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Кучер С. Л. Використання педагогічних інновацій у процесі підготовки майбутніх учителів технологій / С. Л. Кучер // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 138-146. |
Abstract: | Потреба оновлення підходів і методик професійної освіти спонукає до використання актуальних інноваційних педагогічних технологій. У процесі підготовки майбутніх учителів технологій з’являються передумови для застосування багатьох педагогічних інновацій, серед яких інформаційно-комунікативні технології (ІКТ), фреймовий підхід, кейстехнологія, ресурсно-орієнтоване навчання та інші. Майбутній учитель опановує нові педагогічні технології в процесі власного навчання і саморозвитку, а згодом цей досвід буде основою професійної діяльності. Тісний зв'язок освітніх інновацій з новими технологіями поширення інформації дозволяє наблизити освітнє середовище до інтересів того, хто навчається, і, таким чином, підвищити ефективність освітнього процесу. Здатність до інновацій майбутнього педагога – це перш за все бажання і можливість педагога розвивати свої інтереси та уявлення, шукати власні нетрадиційні вирішення виникаючих проблем, сприймати і творчо втілювати вже існуючі нестандартні підходи в освіті. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5706 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кучер С.Л..pdf | 506,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.