Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5694
Название: ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНОГО ФАХІВЦЯ
Авторы: Божко, Н. В.
Ключевые слова: кваліфікований робітник
професійно-технічна освіта
компетентнісний підхід
Державний стандарт
професійна компетентність
ключова компетентність
інтегрована компетентність
базовий блок
навальний модуль
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається компетентнісний підхід до підготовки кваліфікованих робітників у системі професійно-технічної освіти України, забезпечення майбутніх фахівців інтегрованими знаннями. Проаналізовано впровадження Державних стандартів професійно-технічної освіти «першого» та «другого» покоління в освітній процес. Розглянута структура Державного стандарту професійно-технічної освіти, заснованого на компетентнісному підході. Наведені визначення понять: професійні компетентності (базові та профільні), ключові компетентності, навчальний модуль, базовий блок. Зроблено пояснення стосовно лексичного значення слів «інтеграційний», «інтегративний», «інтегрований», «інтегрувальний», «інтегральний». Докладно розглянуто поняття «інтегральна компетентність» та «інтегрована компетентність». Проаналізовано структурні компоненти інтегрованої компетентності, методичні засади її формування. Формування інтегрованої компетентності в майбутніх фахівців розглянуто на прикладі підготовки кваліфікованих робітників із професії «Кравець» у системі професійнотехнічної освіти України.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5694
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Божко Н. В..pdf479,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.