Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5693
Title: ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА В УМОВАХ УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Authors: Бачієва, Л.О.
Keywords: дослідницька компетентність
інформаційно-аналітичні
модельнопроектувальні
експериментально-вимірювальні
оцінювально-рефлексивні уміння
Issue Date: 2017
Abstract: У статті наведені результати теоретичного дослідження щодо визначення поняття дослідницька компетентність викладача в умовах впровадження інноваційних технологій навчання. Проведений аналіз поняття “дослідницька компетентність”в послідовності від його розуміння, визначення та структури у системі загальноосвітньої, професійно-технічної, вищої та післядипломної освіти. Наведені її особливості у контексті здійснення дослідження за результатами впровадження інноваційних технологій навчання. Компонентно-структурний аналіз поняття дозволив визначити складові:когнітивна, операційно-технологічна, діяльнісна, особистісна, мотиваційно-ціннісна та рефлексивна. В статті приведені характеристики кожної зі складових.Наведений аналіз чотирьох груп знань та умінь, які є підґрунтям для формування дослідницької компетентності педагога в умовах впровадження інноваційних технологій навчання. Визначений зміст груп дослідницьких знань та умінь: інформаційно-аналітичні, модельно-проектувальні, експериментальновимірювальні та оцінювально-рефлексивні. Доведено, що дослідницька компетентність є обов‟язковою якістю педагога як такою, що забезпечує інноваційність професійної діяльності викладача, оскільки інновації є результатом наукових пошуків, аналізу, узагальнення педагогічного досвіду.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5693
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бачієва Л.О..pdf528,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.