Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5652
Title: | МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Authors: | Волкова Н. В. |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Волкова Н. В. Методи формування творчої особистості майбутніх інженерів-педагогів / Н. В. Волкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 380-385. |
Abstract: | У статті розкриваються проблеми оновлення системи професійної підготовки й методики викладання фахових дисциплін у процесі навчання інженерів-педагогів у галузі харчових технологій. Метою статті є розкриття найбільш сприятливих та ефективних методів формування творчої особистості майбутнього фахівця. Дослідження цих проблем здійснюється автором на основі аналізу, узагальнення та конкретизації передового педагогічного досвіду в організації навчання в системі підготовки інженера-педагога в галузі харчових технологій. Автором наголошено, що застосування самостійної роботи, методів проектування, кейс-методів, методів проблемного навчання й методу творчих завдань сприяє формуванню творчої особистості інженера-педагога, його готовності до пошуку, створення, розглядання, застосування новітнього й творчого в освітньому процесі, до використання технологій формування власних творчих здібностей. Це також забезпечує оволодіння ним системою евристичних методів і прийомів, здатністю до запровадження новітніх галузевих технологій харчової промисловості в процесі професійного навчання. Отримані автором результати мають безпосередній вихід на практику підготовки інженерів-педагогів у системі вищої освіти. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5652 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
46.pdf.pdf | 312,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.