Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5649
Title: | СИНДРОМ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВНЗ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА І ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА |
Authors: | Романовська, О.О. |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Романовська О. О. Синдром емоційного вигорання в професійній діяльності викладача ВНЗ як психологічна і педагогічна проблема / О. О. Романовська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 357-366. |
Abstract: | Проблема збереження здоров’я викладача ВНЗ є сьогодні однією із актуальніших психолого-педагогічних проблем сучасності, тому що саме викладачеві належить одна з визначальних ролей у забезпеченні необхідного високого рівня професіоналізму майбутніх фахівців – випускників. Автором зазначається, що професійна діяльність педагога є однією з найбільш стресогенних професій сучасності і одним із найважчих наслідків цього є синдром емоційного або професійного вигорання. Також в статті зазначено, що сьогодні в Україні наслідком дуже високої інтенсивності роботи і нервового напруження, пов'язаного з необхідністю стрімкого впровадження значної кількості інновацій у ВНЗ, у викладачів став формуватися «синдром емоційного вигорання». В статті розглянуто сутність понять «вигорання», «емоційне вигорання», «професійне вигорання викладача ВНЗ». Проведено дослідження, в результаті якого визначено важливість проблеми професійного вигорання і фактори його формування. Результати проведеного дослідження показали, що сьогодні в ВНЗ не створено комфортних умов для збереження здоров’я викладача, а саме відсутнє психолого-педагогічне забезпечення профілактики емоційного і психічного стану викладачів ВНЗ. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5649 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
43.pdf.pdf | 354,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.