Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5646
Title: | ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ УПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ |
Authors: | Харківський, В. С. |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Харківський В. С. Порівняльний аналіз результатів впровадження структурно-функціональної моделі системи розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі у післядипломній освіті / В. С. Харківський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 325-335. |
Abstract: | У статті проаналізовано результати впровадження структурно-функціональної моделі розвитку правової компетентності (ПК) фахівців медичної галузі в післядипломній освіті (ПО). Розглянуто процес упровадження структурно-функціональної моделі системи розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі в післядипломній освіті під час проведення формувального етапу педагогічного експерименту за такими етапами: попереднім, допоміжним, основним. Наведено кваліметричну модель оцінки розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі в післядипломній освіті. Підтверджено гіпотезу дослідження, що розвиток ПК фахівців медичної галузі в ПО буде здійснюватися більш ефективно, якщо спиратиметься на обґрунтовані теоретичні основи (методологічний інтегрований підхід, який передбачає синтез компетентнісного, діяльнісного, особистісно зорієнтованого, акмеологічного та системного підходів; визначені принципи та функції розвитку даної компетентності) |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5646 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
40.pdf.pdf | 464,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.