Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5646
Title: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ УПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ
Authors: Харківський, В. С.
Issue Date: 2017
Citation: Харківський В. С. Порівняльний аналіз результатів впровадження структурно-функціональної моделі системи розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі у післядипломній освіті / В. С. Харківський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 325-335.
Abstract: У статті проаналізовано результати впровадження структурно-функціональної моделі розвитку правової компетентності (ПК) фахівців медичної галузі в післядипломній освіті (ПО). Розглянуто процес упровадження структурно-функціональної моделі системи розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі в післядипломній освіті під час проведення формувального етапу педагогічного експерименту за такими етапами: попереднім, допоміжним, основним. Наведено кваліметричну модель оцінки розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі в післядипломній освіті. Підтверджено гіпотезу дослідження, що розвиток ПК фахівців медичної галузі в ПО буде здійснюватися більш ефективно, якщо спиратиметься на обґрунтовані теоретичні основи (методологічний інтегрований підхід, який передбачає синтез компетентнісного, діяльнісного, особистісно зорієнтованого, акмеологічного та системного підходів; визначені принципи та функції розвитку даної компетентності)
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5646
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf.pdf464,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.