Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5645
Название: МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗА УМОВ УПРОВАДЖЕННЯ ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНИХ КОМПЛЕКСІВ
Авторы: Упатова, І. П.
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Перебудова структури й змісту середньої загальної освіти в сучасних умовах викликає суперечності між освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів і підготовкою вчителів у педагогічних ВНЗ. У статті обґрунтовується доцільність упровадження дидактичних комплексів, які сприяють формуванню методичної компетентності майбутнього вчителя. Дослідження спирається на серію методів: спостереження, педагогічний експеримент, аналіз, узагальнення, в групу піддослідних було включено студентів другого курсу. Мета статті полягає в розкритті змісту та умов успішного впровадження дидактичних комплексів у процес методичної підготовки вчителів. Результатом упровадження дидактико-методичних комплексів є пошук шляхів, які забезпечать високий рівень методичної підготовки майбутніх учителів, що в кінцевому результаті сприятиме прискореному їхньому професійному становленню. Упровадження дидактико-методичних комплексів забезпечує формування в майбутніх учителів критичного мислення щодо власної методичної діяльності, опанування методичною компетентністю. Подальше дослідження планується в напрямку розробки методологічних підходів до методичної підготовки майбутніх учителів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5645
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
39.pdf.pdf355,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.