Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5645
Title: МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗА УМОВ УПРОВАДЖЕННЯ ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНИХ КОМПЛЕКСІВ
Authors: Упатова, І. П.
Issue Date: 2017
Citation: Упатова І. П. Методична підготовка майбутніх учителів за умов упровадження дидактико-методичних комплексів / І. П. Упатова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 316-324.
Abstract: Перебудова структури й змісту середньої загальної освіти в сучасних умовах викликає суперечності між освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів і підготовкою вчителів у педагогічних ВНЗ. У статті обґрунтовується доцільність упровадження дидактичних комплексів, які сприяють формуванню методичної компетентності майбутнього вчителя. Дослідження спирається на серію методів: спостереження, педагогічний експеримент, аналіз, узагальнення, в групу піддослідних було включено студентів другого курсу. Мета статті полягає в розкритті змісту та умов успішного впровадження дидактичних комплексів у процес методичної підготовки вчителів. Результатом упровадження дидактико-методичних комплексів є пошук шляхів, які забезпечать високий рівень методичної підготовки майбутніх учителів, що в кінцевому результаті сприятиме прискореному їхньому професійному становленню. Упровадження дидактико-методичних комплексів забезпечує формування в майбутніх учителів критичного мислення щодо власної методичної діяльності, опанування методичною компетентністю. Подальше дослідження планується в напрямку розробки методологічних підходів до методичної підготовки майбутніх учителів.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5645
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39.pdf.pdf355,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.