Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5645| Title: | МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗА УМОВ УПРОВАДЖЕННЯ ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНИХ КОМПЛЕКСІВ |
| Authors: | Упатова, І. П. |
| Issue Date: | 2017 |
| Citation: | Упатова І. П. Методична підготовка майбутніх учителів за умов упровадження дидактико-методичних комплексів / І. П. Упатова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 316-324. |
| Abstract: | Перебудова структури й змісту середньої загальної освіти в сучасних умовах викликає суперечності між освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів і підготовкою вчителів у педагогічних ВНЗ. У статті обґрунтовується доцільність упровадження дидактичних комплексів, які сприяють формуванню методичної компетентності майбутнього вчителя. Дослідження спирається на серію методів: спостереження, педагогічний експеримент, аналіз, узагальнення, в групу піддослідних було включено студентів другого курсу. Мета статті полягає в розкритті змісту та умов успішного впровадження дидактичних комплексів у процес методичної підготовки вчителів. Результатом упровадження дидактико-методичних комплексів є пошук шляхів, які забезпечать високий рівень методичної підготовки майбутніх учителів, що в кінцевому результаті сприятиме прискореному їхньому професійному становленню. Упровадження дидактико-методичних комплексів забезпечує формування в майбутніх учителів критичного мислення щодо власної методичної діяльності, опанування методичною компетентністю. Подальше дослідження планується в напрямку розробки методологічних підходів до методичної підготовки майбутніх учителів. |
| URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5645 |
| Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 39.pdf.pdf | 355,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.