Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5644
Назва: ФОРМУВАННЯ КІНЕТИЧНОГО ТА ВЕРБАЛЬНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Автори: Стонога, А. О.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Стонога А. О. Формування кінетичного та вербального іміджу майбутніх інженерів-педагогів / А. О. Стонога // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 310-315.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування кінетичного та вербального іміджу майбутніх інженерів-педагогів. Доведено, що сформований позитивний імідж інженера- педагога та зміст його педагогічної діяльності – невід’ємна складова змісту його педагогічної діяльності. Вербальний імідж формується тільки через мову, усну або письмову. Кінетичний імідж – формується за допомогою кінетичної мови, яка проявляється в жестикуляції, позі, дистанції і міміці. Особистісні якості інженера-педагога впливають на результати його роботи, які змінюються в залежності від спеціальних і педагогічних здібностей інженера-педагога і творчого їх використання. Розроблені вказівки для майбутнього інженера-педагога з формування позитивного вербального іміджу: як необхідно розмовляти, а не говорити; як слід використовувати техніку заочної форми діалогу, а також техніку активного використання слів; говоріть те, що хочуть почути; провокуйте посмішку; долайте соціальне табу; підкреслюйте найважливіші слова; міняйте тон. Також розроблені вказівки з формування кінетичного іміджу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5644
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf.pdf322,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.