Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5644
Назва: | ФОРМУВАННЯ КІНЕТИЧНОГО ТА ВЕРБАЛЬНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Автори: | Стонога, А. О. |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Стонога А. О. Формування кінетичного та вербального іміджу майбутніх інженерів-педагогів / А. О. Стонога // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 310-315. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема формування кінетичного та вербального іміджу майбутніх інженерів-педагогів. Доведено, що сформований позитивний імідж інженера- педагога та зміст його педагогічної діяльності – невід’ємна складова змісту його педагогічної діяльності. Вербальний імідж формується тільки через мову, усну або письмову. Кінетичний імідж – формується за допомогою кінетичної мови, яка проявляється в жестикуляції, позі, дистанції і міміці. Особистісні якості інженера-педагога впливають на результати його роботи, які змінюються в залежності від спеціальних і педагогічних здібностей інженера-педагога і творчого їх використання. Розроблені вказівки для майбутнього інженера-педагога з формування позитивного вербального іміджу: як необхідно розмовляти, а не говорити; як слід використовувати техніку заочної форми діалогу, а також техніку активного використання слів; говоріть те, що хочуть почути; провокуйте посмішку; долайте соціальне табу; підкреслюйте найважливіші слова; міняйте тон. Також розроблені вказівки з формування кінетичного іміджу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5644 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
38.pdf.pdf | 322,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.