Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5642
Назва: ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ РОЗВИТКУ СЕМАНТИКИ СИНТАКСИСУ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Автори: Ремізанцева, К.О.
Зеленін, Г.І.
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано погляди науковців на сутність проблеми розвитку семантики синтаксису мови. З’ясовано, що онтогенез мовленнєвої діяльності – це складний процес, утворений із безлічі різноманітних суперечливих ліній розвитку, в якому відбувається загальнопсихічний, розумовий, і когнітивний розвиток людини. Стверджується, що науковці наголошують на важливості початку аналізу мовленнєвої діяльності у вивчені будь-якої мови з раннього дитинства. Визначено функції та види мовленнєвої діяльності. Зазначено, що висловлювання можна розглядати як особливого роду знак, що є основним засобом забезпечення комунікації, тобто мовленнєвий знак виступає як сполучна ланка між об'єктивним світом та свідомістю індивіда, його досвідом, що акумулюється у процесі діяльності. Доведено, що подібні процеси відбуваються й із майбутніми інженерами-педагогами на початкових етапах вивчення професійно-ділової іноземної мови. Таким чином, в семантичному розвитку синтаксису професійної іноземної мови студенти проходять ті ж самі етапи розвитку, що й діти при оволодінні рідною мовою, тому важливо добре розуміти, як розвивається семантика синтаксису мови людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5642
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf.pdf316,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.