Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5632
Title: | АНАЛІЗ МЕТОДИК НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ФАХІВЦІВ З ДИЗАЙНУ |
Authors: | Борисенко, Д. В. |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Борисенко Д. В. Аналіз методик навчання комп’ютерного проектування фахівців з дизайну / Д. В. Борисенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 208-215. |
Abstract: | Професійна підготовка фахівців з дизайну на сьогодні потребує значних методичних оновлень у відповідності до інформаційного та технічного розвитку промисловості. В статті розглянуто методики навчання фахівців з дизайну комп’ютерному проектуванню в межах вивчення спеціальних дисциплін у вищих навчальних закладах. Підібрано та проаналізовано методики навчання дисциплін із застосуванням програмних засобів для комп’ютерної графіки та 3D-розробки; виявлено подібність застосування методичних структур організації навчального процесу та авторські методи творчого розвитку студентів через відповідні навчальні завдання. Простежена варіативна складова методологічного наповнення авторських методик та їх функціональна практична сторона реалізації в ході комп’ютерного проектування дизайн-продукту. Визначено проблемне поле креативного розвитку студентів в ході комп’ютерного проектування та сформовані пропозиції подальших розвитку методики навчання комп’ютерного проектування дизайн-продукту фахівцями з дизайну. Результатом виявлених пропозицій методологічної оптимізації підготовки фахівців з дизайну є можливість концептуальної розробки інноваційної методології комп’ютерного проектування та її практична реалізація, яка повинна підвищити результативність навчальної розробки дизайн-продукту. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5632 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
26.pdf.pdf | 457,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.