Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5630
Название: ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ МОРФОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ
Авторы: Березенська, С. М.
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Дослідження різних підходів до проектування сучасної системи навчання в вищій школі України показують, що їх основою є впровадження інновацій, яке відбувається шляхом модернізації або радикальної трансформації існуючих методик. Причому орієнтири для інновацій та їх перелік сьогодні визначають роботодавці. Тож не дивно, що в університетській системі підготовки фахівців знаходять застосування методики, які розроблені та впроваджені фахівцями корпоративного сектору, а саме теорія управління знаннями. В статті обґрунтовано доцільність застосування методу морфологічного аналізу для розробки та проектування нових методик навчання електротехніки майбутніх технологів харчування. Представлений алгоритм проектування методики навчання є методом творчого пошуку і дозволяє вирішувати педагогічні задачі, успішне розв’язання яких залежить від великої кількості факторів. Процес проектування складається з двох етапів: складання списку важливих характеристик методичної системи та дослідження можливих комбінацій цих характеристик. На підставі комбінування основних структурних елементів сучасних методичних систем запропоновано модель навчального середовища, яка оптимально поєднує технології традиційного та дистанційного навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5630
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24.pdf.pdf717,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.