Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5627
Назва: РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ З ТАКТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩОМУ ВІЙСЬКОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Автори: Радченко, К.А.
Зміївський, Г.А.
Петрук, О.В.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Радченко К. А. Розробка та впровадження дистанційних навчальних курсів з тактичних дисциплін у вищому військовому навчальному закладі / К. А. Радченко, Г. А. Зміївський, О. В. Петрук // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 165-173
Короткий огляд (реферат): У статті на основі всебічного аналізу і узагальнення досвіду використання інформаційних технологій дистанційного навчання у вищих навчальних закладах України, формулюються пропозиції щодо їх використання в системі національної військової освіти. Визначається, що одним з головних напрямків використання інформаційних технологій для вдосконалення дистанційного навчання є розробка й впровадження персональних навчальних систем. Доводиться, що однією з найкращих і такою, що отримала повсюдне поширення для створення персональних навчальних систем, є платформа Moodle. Вносяться пропозиції щодо її адаптації в освітній процес вищого військового навчального закладу. Формулюються рекомендації щодо проектування, розробки та впровадження дистанційних навчальних курсів з тактичних дисциплін в систему національної військової освіти. Звертається увага на розробку матеріалів, що розміщуються і циркулюють в системі та особливості організації дистанційних занять блоку тактичних дисциплін. Виділяється ряд специфічних вимог, обов’язкових для врахування викладачем-розробником персональної навчальної системи. Запропоновані авторами підходи до створення дистанційних навчальних курсів і використання персональних навчальних систем в кінцевому результаті мають призвести до розширення можливості сполучення службової діяльності й навчання, забезпечити економію витрат, спрямованість на персональні навчальні цілі курсанта (слухача, студента) відповідно до професійних компетентностей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5627
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf.pdf505,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.