Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5626
Назва: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ КОМАНДИРІВ ВІЙСЬКОВИХ ПІДРОЗДІЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ФАСИЛІТАЦІЇ
Автори: Предиткевич, О. С.
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Окреслено проблему формування готовності командирів військових підрозділів до педагогічної фасилітації. Для досягнення поставленої мети використано метод педагогічного моделювання. Експериментальна модель повинна бути з достатнім ступенем її узгодженості з середовищем, максимально наближеною до реальності і достатньо повною, точною та істинною для досягнення визначених цілей. З урахуванням сутності професійної діяльності командирів військових підрозділів розроблено модель формування готовності військовослужбовців до педагогічної фасилітації, яка складається зі взаємопов’язаних і взаємодіючих блоків: мотиваційно-цільового, організаційного, процесуально-змістового, критеріально-оцінювального, орієнтованих на досягнення оптимального рівня педагогічної фасилітації командирів військових підрозділів. Обґрунтування та висвітлення окремих структурних елементів авторської моделі дозволило узагальнити отриманий результат, основою якого є технологія формування готовності командирів військових підрозділів до педагогічної фасилітації, що проектується на базі засвоєних раніше психолого-педагогічних знаннях і сформованих компетентностей. Результатом реалізації моделі є підготовка професійних командирів військових підрозділів у системі післядипломної освіти, які спроможні організувати службову діяльність Збройних сил України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5626
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf.pdf356,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.