Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5621
Title: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ЕКОЛОГІВ
Authors: Солошич, І.О.
Keywords: дослідницька компетентність
науково-дослідницька компетентність
майбутні фахівці-екологи
Issue Date: 2017
Citation: Солошич І. О. Науково-дослідницька компетентність майбутніх фахівців-екологів / І. О. Солошич // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 116-123.
Abstract: У ході дослідження уточнено дефініцію понять «дослідницька компетентність» та «науково-дослідницька компетентність». Визначено наявність умінь, які передбачають внутрішню потребу особистості в дослідницькій діяльності у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виділено особливості науково-дослідницької компетентності майбутнього фахівця-еколога: неалгоритмічність, поліфукціональність, універсальність, надпредметність, багатомірність, мобільність, варіативність. Розроблено зміст та функції науково-дослідницької компетентності, як цілісної системи взаємопов’язаних компонентів, в структуру якої входять мотиваційно-ціннісний, методологічний, когнітивний, діяльнісний, комунікативний, рефлексивний, емоційно-вольової компоненти. Розглянуто поняття науково-дослідницька компетентність майбутніх фахівців-екологів, як інтегративна, цілісна якість особистості, основана на мотиваційно-ціннісному відношенні до науково-дослідницької діяльності, що знаходиться в постійному розвитку, відображає усвідомлену готовність і здатність до самостійного вирішення науково-дослідницьких (проблемних, освітніх, професійних) завдань шляхом застосування методів наукового пізнання, на основі набутих сукупностей знань, умінь, навичок, досвіду.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5621
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf.pdf329,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.