Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5617
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ |
Authors: | Куруч, А. В. |
Keywords: | компетентність корпоративність професійна компетентність політична компетентність |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Куруч А. В. Теоретичні аспекти формування політичної компетентності військовослужбовців: історичний аспект / А. В. Куруч // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 83-90. |
Abstract: | У роботі розглянуто питання теоретичного аспекту формування політичної компетентності військовослужбовців. Наведено історичний досвід формування взаємовідносин армії та держави. Проаналізовано політичну компетентність в контексті професійної компетентності. Розглянуто проблему становлення професійної компетентності.Проаналізовано основні складові політичної компетентності. Сформовано структуру політичної компетентності. Розглянуто проблему значущості політичної компетентності для військовослужбовців. Зроблено висновки щодо необхідності подальшого вивчення політичної компетентності курсантів. Наголошено на необхідності подальшого науково-теоретичного обґрунтування розробки проблеми політичної компетентності курсантів вищих військових навчальних закладів. Акцент зроблено на необхідності проведення досліджень для визначення стану сформованості політичної компетентності курсантів, а також наданні пропозицій керівництву вищих військових навчальних закладів для покращення якості освіти та підвищення політичної грамотності військовослужбовців. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5617 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11.pdf.pdf | 328,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.