Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5615
Назва: КОНФЛІКТОЛОГІЧНІ КОМПЕТЕНЦІЇ В СИСТЕМІ «ПЕДАГОГ-СТУДЕНТ»
Автори: Єрьоменко, О. А.
Ключові слова: конфлікт
компетентність
педагогічний конфлікт
компетенція
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Єрьоменко О. А. Конфліктологічні компетенції в системі "педагог-студент" / О. А. Єрьоменко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 65-71.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі формування конфліктологічної компетенції всіх учасників освітнього процесу, що обумовлена високим рівнем конфліктогенності освітнього процесу. Доведено, що педагогічний конфлікт розглядають як форму прояву загострених суб'єкт-суб'єктних протиріч, що виникає в результаті професійної і міжособистісної взаємодії учасників навчально-виховного процесу та створює негативний емоційний фон спілкування. В основі конфлікту лежать суперечності систем цінностей, світоглядних позицій, поглядів, думок, установок. Ми вважаємо, що успішність, якість та продуктивність діяльності в системі «педагог-студент» залежать від сформованості конфліктологічної компетенції обох сторін. У статті розглянуто сутність поняття «компетенція», визначено зміст «конфліктологічної компетенції». Результатом дослідження є спроба виокремлення основних складових конфліктологічної компетенції в системі «педагог-студент», що в кінцевому результаті призведе до чіткого визначення конфліктологічних компетентностей у досліджуваній системі відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5615
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf.pdf236,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.