Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5611
Назва: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В КОНТЕКСТІ РИНКОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ІНЖЕНЕРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Ковальська, В.С.
Ключові слова: майбутні інженери
професійна підготовка
економічна підготовка
фахова підготовка
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів в умовах ринкової орієнтації інженерної діяльності. Встановлено необхідність удосконалення професійної підготовки фахівців інженерно-технічного профілю шляхом системної інтеграції фахової й економічної її складових на засадах концепції інженерного маркетингу, що дозволяє системно вирішувати науково-технічні, організаційні, виробничі, економічні й соціальні завдання на основі втілення знання в дійсно потрібний на ринку товар через ринково-орієнтовані інженерні рішення на всіх стадіях планування, проектування, виробництва й експлуатації продукції. Представлено бізнес-модель інженерного маркетингу, яка включає такі блоки: орієнтацію на споживача (people), товари і послуги (product), технологію, спосіб і процес виробництва (production), ціну продукції (price), просування продукції (promotion), зв'язки з громадськістю (publicrelations), місце продажу продукції (place), доступ до ресурсів Інтернет і інших баз даних (provider), застосування інформаційних технологій і систем в маркетингу (processing).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5611
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf.pdf232,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.