Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5572
Назва: | НАПРЯМКИ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОЇ ЕЛІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ |
Автори: | Резніченко, О.М. |
Ключові слова: | виховання лідери-професіонали суспільство еліта-нації пріоритетний напрямок |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Резніченко О. М. Напрямки виховання майбутньої еліти в сучасних умовах / О. М. Резніченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 381-386. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто питання формування громадської позиції майбутньої еліти нації на основі концепції державної програми роботи з обдарованою молоддю в ХХІ столітті в сучасних умовах розвитку України. Досліджено еволюцію розвитку роботи з обдарованою молоддю в другій половині ХХ століття. Визначено, що особливістю навчання майбутніх фахівців інженерної галузі є високий рівень нервового і розумового напруження та малорухливість, тому що 70-90 % навчального часу вони перебувають переважно перед екраном комп’ютера сидячі, що збільшує навантаження на органи зору та нервову систему й значно погіршує рівень його здоров’я. Ці факти необхідно враховувати під час проведення позааудиторної виховної роботи. У ході дослідження встановлено, що одним із пріоритетних напрямків організації виховної роботи у ВТНЗ є робота з виховання лідерів-професіоналів. Показано, що саме навчальний заклад, як структурний компонент цілісної відкритої соціально-педагогічної системи, має стати стрижнем у створенні умов та реалізації завдань щодо формування фахівця нового покоління. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5572 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
48 Резніченко О.М..pdf | 481,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.