Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5559
Назва: | ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ КУРСАНТІВ МОРСЬКИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ |
Автори: | Чернявський, В.В. |
Ключові слова: | проектна діяльність методичні функції проектної діяльності методичні засади організації проектної діяльност |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Чернявський В. В. Проектна діяльність курсантів морських вищих навчальних закладів при вивченні фізики / В. В. Чернявський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 326-332. |
Короткий огляд (реферат): | «Проектна діяльність курсантів морських вищих навчальних закладів при вивченні фізики та її значення для оволодіння продуктивними способами пізнання». У статті викладено загальну теорію проектної діяльності курсантів морських вищих навчальних закладів, яка має виключне значення для оволодіння продуктивними способами пізнання. Обґрунтовано, що значні можливості для організації проектної діяльності забезпечує зміст дисципліни «Фізика». Визначено результати, які забезпечує проектна діяльність майбутніх фахівців річкового та морського транспорту та запропоновано методичні засади її організації. Виокремлено методичні функції проектної діяльності та визначено їх зміст. Показано, що проектна діяльність дозволяє побудувати освітній процес не лише в логіці навчальної дисципліни, але й у логіці пізнавальної діяльності, що матиме для кожного курсанта особистісний зміст. Доведено, що зміст курсу фізики не слід перевантажувати навчальними проектами, а найбільш оптимальним варіантом є виконання проекту як завершення вивчення розділу або певної теми, знання з яких будуть надалі широко використовуватися в професійній діяльності. Зазначено, що зміст навчального проекту також має бути нормованим, оскільки необхідність опрацювання великого обсягу нової інформації у стислі терміни знизить рівень її засвоєння, що надалі неминуче спричинить швидке забування цієї інформації та втрату її актуальності для курсантів. Доведено також, що недоцільно ускладнювати зміст проекту, а, отже, інформація, яка до нього включається, має бути адаптована до освітнього рівня курсантів та їх інтелектуальних можливостей. Визначено, що головною метою проектної діяльності як моделі організації освітнього процесу є покращення освітніх результатів, одержаних при вивченні фізики, за рахунок їх використання в реальних ситуаціях, які можуть виникнути в майбутній професійній діяльності. Наголошено, що проектна діяльність не є науковим дослідженням, а є лише підготовчим етапом до його здійснення, тому вона має бути адекватною відносно своїх цілей і завдань і вимагає комплексного підходу до її організації та методичного забезпечення з метою забезпечення збалансованого формування основ пізнання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5559 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
42 Чернявський В.В.pdf | 444,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.