Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5555
Title: | ФОРМУВАННЯ ГЕРМЕНЕВТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Authors: | Давидова, Ж.В. |
Keywords: | герменевтична компетентність менеджери зовнішньоекономічної діяльності вища освіта актуальність проблеми інформаційна економіка |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Давидова Ж. В. Формування герменевтичної компетентності менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Ж. В. Давидова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр.інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 263-268. |
Abstract: | У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування герменевтичної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в педагогічному процесі ВНЗ. Розглянуто особливості професійної діяльності майбутніх фахівців. Об’єктивним фактором є зростання обсягів інформації і перехід до інформаційної економіки, що визначає необхідність формування відповідних компетентностей для забезпечення конкурентоспроможності випускників на ринку праці та здатності ефективного ведення професійної діяльності. Зазначені особливості обумовлюють необхідність трансформації наявного педагогічного процесу з підготовки менеджерів зовнішньоекономічної діяльності, який має включати педагогічну систему, адаптовану до нових вимог. Її завданням є формування професійної компетентності фахівця, основою якої є професійна спроможність ефективно працювати з інформацією та інтерпретувати її. Аналіз наявної ситуації довів, що завданню формування герменевтичної компетентності приділяється недостатньо уваги. Визначено суперечності, розв’язання яких актуалізує означену проблему. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5555 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
34 Давидова Ж.В..pdf | 451,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.