Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5546
Title: ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ КОМП`ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ
Authors: Борзенко, О.П.
Keywords: комп`ютерні технології
телекомунікаційні мережі
комп`ютер
комп`ютерна грамотність
інформаційна культура
навчальний процес
Issue Date: 2016
Citation: Борзенко О. П. Використання освітніх комп'ютерних технологій у навчальному процесі ВНЗ / О. П. Борзенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 189-195.
Abstract: У статті висвітлено актуальну проблему – використання освітніх комп`ютерних технологій в навчальній діяльності студентів ВНЗ. Визначено, що розвиток і вдосконалення комп`ютерів дає значні технологічні можливості для оптимізації навчального процесу, трансформації знань, діалогічної форми взаємодії, формування високої професійної якості шляхом активізації інтересу до навчання, урахування не тільки вікових, а й індивідуально - суб`єктивних властивостей кожного студента. Використання комп`ютерних технологій в творчій роботі викладача має велике значення, тому що дидактичні можливості цих технологій дуже потужні. Відзначені різноманітні форми надання інформації, а також учбових завдань. Описані можливості забезпечення зворотного зв`язку між викладачем і студентом; поширення поля самостійності та широкого використання ігрових прийомів; надання інструментів контролю результатів засвоєння матеріалу (атестацій, колоквіуми, заліки, іспити); проведення контрольних робіт за матеріалами лекцій, семінарів; контролю підготовки до лабораторних і практичних занять, самоконтролю знань в інтерактивному режиму; визначення рейтингу студентів.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5546
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25 Борзенко О.В.pdf448,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.