Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5541
Назва: ВІДПОВІДНІСТЬ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ, КPИТEPIЇВ ТА ПOКAЗНИКІВ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ
Автори: Харківський, В. С.
Ключові слова: правова компетентність
фахівці медичної галузі
післядипломна освіта
кваліметрична модель
критерії, структурні компоненти
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті автором визначено критерії (мотиваційно-рефлексивний, когнітивно- діяльнісний, комунікативно-превентивний), показники та рівні (креативний (вищий), активний (високий), нормативний (середній) розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі у післядипломній освіті. Схематично показано відповідність структурних компонентів критерії та показників розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі у післядипломній освіті. Автором для оцінювання рівня розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі у післядипломній освіті запропоновано використовувати засоби кваліметричної діагностики, а саме кваліметричніанкети- вимірювальники, тести. На основі аналізу науково-методичної, педагогічної та спеціальної літератури розроблено кваліметричну модель оцінки розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі у післядипломній освіті.Подальший науковий пошук автор вбачає у з’ясуванні сучасного стану розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі у післядипломній освіті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5541
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20 Харківський В.С..pdf778,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.