Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5538
Title: | ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ |
Authors: | Лазарчук, Г.В. |
Keywords: | професійна підготовка цілі підготовки майбутній інженер- педагог інженер-педагог економічного профілю економічна освіта інженерно- педагогічна освіта |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Лазарчук Г. В. До визначення суті професійної підготовки майбутнього інженера-педагога економічного профілю / Г. В. Лазарчук // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 128-135. |
Abstract: | На підставі аналізу наукових джерел з’ясовано суть підготовки взагалі та її особливості. Обґрунтовано поняття «професійна підготовка фахівця» як діяльності з формування професійно-необхідних компетентностей, отримання досвіду їх застосування, удосконалення для ефективного виконання професійних функцій. Розкрито рівні професійної підготовки фахівця, проголошені державними документами в галузі вищої освіти в Україні. Схарактеризовано особливості професійної підготовки на кожному з рівнів. Зважаючи на важливість такої складової професійної підготовки як мета здійснення такої діяльності, схарактеризовано цілі професійної підготовки фахівця за визначеними етапами. Розкрито місце економічної освіти як напряму інженерно- педагогічної освіти. Ураховуючи специфіку економічної освіти майбутнього фахівця, розкрито комплексність цілей професійної підготовки майбутнього фахівця з економіки як одночасне формування в нього професійно-предметних і соціально-виробничих умінь. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5538 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17 Лазарчук Г.В..pdf | 495,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.