Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5538
Title: ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Authors: Лазарчук, Г.В.
Keywords: професійна підготовка
цілі підготовки
майбутній інженер- педагог
інженер-педагог економічного профілю
економічна освіта
інженерно- педагогічна освіта
Issue Date: 2016
Citation: Лазарчук Г. В. До визначення суті професійної підготовки майбутнього інженера-педагога економічного профілю / Г. В. Лазарчук // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 128-135.
Abstract: На підставі аналізу наукових джерел з’ясовано суть підготовки взагалі та її особливості. Обґрунтовано поняття «професійна підготовка фахівця» як діяльності з формування професійно-необхідних компетентностей, отримання досвіду їх застосування, удосконалення для ефективного виконання професійних функцій. Розкрито рівні професійної підготовки фахівця, проголошені державними документами в галузі вищої освіти в Україні. Схарактеризовано особливості професійної підготовки на кожному з рівнів. Зважаючи на важливість такої складової професійної підготовки як мета здійснення такої діяльності, схарактеризовано цілі професійної підготовки фахівця за визначеними етапами. Розкрито місце економічної освіти як напряму інженерно- педагогічної освіти. Ураховуючи специфіку економічної освіти майбутнього фахівця, розкрито комплексність цілей професійної підготовки майбутнього фахівця з економіки як одночасне формування в нього професійно-предметних і соціально-виробничих умінь.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5538
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17 Лазарчук Г.В..pdf495,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.