Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5537
Назва: СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МЕХАНІКІВ
Автори: Лазарєв, М.І.
Мосієнко, Г.М.
Тарасенко, А.І.
Ключові слова: професійно орієнтований зміст навчання
електротехнічна підготовка
складові змісту навчання
системний підхід
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто проблему формування структури професійно орієнтованого змісту навчання електротехніки майбутніх інженерів машинобудівного профілю. Запропоновано системний підхід до формування професійно орієнтованого змісту навчання електротехніки. Сформульовані вимоги до змісту навчання дисципліни з врахуванням особливостей сфери професійної діяльності інженера-механіка Визначено основні складові дисципліни, які базуються на аналізі професійної діяльності інженерів машинобудівного профілю в умовах сучасного виробництва і які є основою змісту професійної підготовки майбутніх машинобудівників. Особливе значення в системі професійно орієнтованої підготовки майбутніх інженерів має максимальне наближення класичних розділів електротехніки до предметної галузі і їх трансформація на основі формування предметно-орієнтованого змісту електротехніки. Визначено перспективи подальшої професіоналізації дисципліни, наближення теоретичних положень до конкретних виробничих вимог, наповнення ідеалізованих визначень реальним фізичним змістом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5537
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16 Лазарєв М.І., Мосієнко Г.М., Тарасенко А.І..pdf493,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.