Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5534
Название: ЗМІСТ І СТРУКТУРА ФЕНОМЕНУ «КУЛЬТУРА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ» В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА- ПЕДАГОГА
Авторы: Кочина, В.В.
Ключевые слова: культура професійного спілкування
професійне спілкування
майбутні інженери-педагоги
професійна діяльність
компоненти культури професійного спілкування
професійні знання
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі аналізу літературних джерел професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей визначено поняття «культура професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі» як особистісного інтегрального утворення, яке забезпечує процес взаємообмiну інформацією та досягнення оптимальної взаємодії його учасників, характеризується сукупністю інваріантних і варіативних знань й умінь реалізації професійного спілкування, де варіативність визначається видами професійної діяльності цих фахівців та комплексом особистісних якостей, які забезпечують процес професійного спілкування. Визначені й схарактеризовані компоненти культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі, а саме: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, особистісний.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5534
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13 Кочина В.В..pdf459,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.