Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5532
Назва: ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНО-ПРАВОВОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Автори: Коваленко, Д.В.
Ключові слова: професійна підготовка
напрями
інженер-педагог
професійно-правова підготовка
педагогічні функції інженера-педагога
інженерно-виробничі функції інженера-педагога
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку інженерно-педагогічної підготовки як цілісної системи, компоненти якої спрямовані на забезпечення спроможності фахівця виконувати належним чином професійні функції. Схарактеризовано напрями професійної підготовки майбутнього інженера-педагога відповідно до визначених функцій професійної діяльності інженера- педагога: педагогічних і інженерно-виробничих. Розкрито сутність правової підготовки з визначенням суперечностей, що існують відповідно до належності фахівця до конкретної професійної галузі. Визначено аспект важливості правової підготовки інженера-педагога для виконання інженерно-виробничих функцій. Схарактеризовано рівні правової підготовки фахівця відповідно до специфіки професійної діяльності. З’ясовано, що правова підготовка інженера-педагога відображає професійно-правовий рівень. Визначено зміст правового аспекту і відповідно особливості професійно-правової підготовки інженера-педагога, зважаючи на характеристики його педагогічних і інженерно-виробничих професійних функцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5532
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11 Коваленко Д.В..pdf490,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.