Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5530
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ АВІАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ
Автори: Maрченко, О. Г.
Ключові слова: вищий військовий навчальний заклад
курсант
офіцер
освітнє середовище
педагогічна система
компетентність
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Виявлено складний інтегративний характер педагогічного феномену освітнього середовища, визначено системні властивості, доведено соціальну природу, цілісність, динамічність, відкритість. Обґрунтовано доцільність компетентнісного, акмеологічного методологічних підходів до вирішення проблеми формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю. Визначено суттєві методологічні положення щодо вироблення професійних компетенцій та досягнення вершин особистісного розвитку майбутніх військових фахівців авіаційного профілю. Доведено, що формування мотиваційно-ціннісного, соціально-комунікативного, когнітивно-діяльнісного, особистісно-розвивального компонентів професійної компетентності майбутніх військових льотчиків і авіаційних інженерів підтримується інтеграцією освітнього середовища вищого військового навчального закладу авіаційного профілю в соціокультурний простір, наявністю стимулів особистісного зростання та професійного становлення, трансляцією та засвоєнням загальнолюдських гуманістичних цінностей, реалізацією стандартів фахової підготовки, забезпеченням високого рівню інтелектуального, фізичного, загальнокультурного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5530
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9 Maрченко О. Г..pdf456,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.