Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5510
Title: РОЗВИТОК ДУХОВНОСТІ ТА МОРАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНОСКАЗАНЬНА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Authors: Саєнко, Н. В.
Keywords: моральний розвиток
студенти
іносказання
іноземна мова
Issue Date: 2016
Citation: Саєнко Н. В. Розвиток духовності та моральності студентів через використання іносказань на заняттях з іноземної мови / Н. В. Саєнко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 363-368.
Abstract: У статті розглянуто використання іносказань, що охоплюють притчі, казки, міфи, легенди, оповідання в жанрі фентезі, моральні дилеми як дієвий засіб морального виховання студентів під час вивчення іноземної мови. Проаналізовано соціально-психологічні фактори популярності іносказань серед дорослих. Визначено місце і роль іносказань у духовно- моральному вихованні молоді. Стверджується, що іносказання допомагають здійснювати педагогічну корекцію соціальної поведінки молодої людини, пропонують приклад для наслідування, сприяють розвитку позитивних міжособистісних стосунків, соціальних умінь і навичок, знімають напругу, навчають вирішувати конфліктні ситуації. З’ясовано особливості процесу засвоєння моральності, основними компонентами якого є емоційно прийняті знання про зміст моральних принципів, моральна оцінка, моральний зразок виконання дій, здійснення морального вибору і поведінки на практиці. Визначено критерії відбору іносказань, надані форми і методи розвитку моральності студентів через використання іносказань під час вивчення іноземної мови, схарактеризовано деякі з них: методнавчально-виховних метаморфоз, філософський діалог, розв’язання моральних дилем, театральний форум
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5510
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50.pdf306,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.