Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5510
Title: | РОЗВИТОК ДУХОВНОСТІ ТА МОРАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНОСКАЗАНЬНА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
Authors: | Саєнко, Н. В. |
Keywords: | моральний розвиток студенти іносказання іноземна мова |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Саєнко Н. В. Розвиток духовності та моральності студентів через використання іносказань на заняттях з іноземної мови / Н. В. Саєнко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 363-368. |
Abstract: | У статті розглянуто використання іносказань, що охоплюють притчі, казки, міфи, легенди, оповідання в жанрі фентезі, моральні дилеми як дієвий засіб морального виховання студентів під час вивчення іноземної мови. Проаналізовано соціально-психологічні фактори популярності іносказань серед дорослих. Визначено місце і роль іносказань у духовно- моральному вихованні молоді. Стверджується, що іносказання допомагають здійснювати педагогічну корекцію соціальної поведінки молодої людини, пропонують приклад для наслідування, сприяють розвитку позитивних міжособистісних стосунків, соціальних умінь і навичок, знімають напругу, навчають вирішувати конфліктні ситуації. З’ясовано особливості процесу засвоєння моральності, основними компонентами якого є емоційно прийняті знання про зміст моральних принципів, моральна оцінка, моральний зразок виконання дій, здійснення морального вибору і поведінки на практиці. Визначено критерії відбору іносказань, надані форми і методи розвитку моральності студентів через використання іносказань під час вивчення іноземної мови, схарактеризовано деякі з них: методнавчально-виховних метаморфоз, філософський діалог, розв’язання моральних дилем, театральний форум |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5510 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.