Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5500
Title: МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З АВТОМАТИКИ НОРМАЛЬНИХ РЕЖИМІВ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ З АВТОМАТИЗАЦІЇ ЕНЕРГОСИСТЕМ
Authors: Рудевіч, Н.В.
Keywords: методика формування проектної компетентності
причинно- наслідкова модель знань
автоматика нормальних режимів
Issue Date: 2016
Citation: Рудевіч Н. В. Методика формування проектної компетентності з автоматики нормальних режимів у майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем / Н. В. Рудевіч // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 254-267.
Abstract: У статті конкретизоване застосування методу навчання для формування проектної компетентності з автоматики нормальних режимів у майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. Здійснено навчальне проектування для пристроїв, які б реалізовували задачі автоматичного управління вмиканням на паралельну роботу, автоматичного регулювання напруги та реактивної потужності, автоматичного регулювання частоти та активної потужності синхронного генератора. Проектування проведене згідно основних етапів методу навчання: ознайомлення з об'єктом управління; формування знань, умінь, навичок з визначення вимог, призначення, принципу дії та структури складових елементів системи управління; формування знань, умінь, навичок з визначення реалізації та параметрів складових елементів системи управління; перевірка спроектованої системи управління на відповідність вимогам. Окреслена загальна методика формування проектної компетентності з автоматики нормальних режимів у майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем на базі причинно-наслідкової моделі знань.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5500
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf721,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.