Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5493
Назва: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ОСНОВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Автори: Бачієва, Л.О.
Ключові слова: педагогічний експеримент
ефективність методики
дослідницькі знання та вміння
креативність
самостійність
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті наведені результати експериментальної перевірки методики навчання основ наукових дослідженьмайбутніх фахівців із машин та апаратів хімічних виробництв. Розкрито сутність реалізації педагогічного експерименту та його основних завдань: обрання критеріїв та показників, за якими слід здійснювати оцінку результатів навчання; проведення аналізу навчання студентів за традиційною методикою; здійснення перевірки ефективності експериментальної методики навчання основ наукових досліджень майбутніх фахівців. Наведена характеристика критеріальної бази дослідження: критерій сформованості дослідницьких знань та вмінь, критерій впливу елементів методики на формування дослідницьких знань та вмінь, критерій впливу елементів методики на формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців. Розкрита сутність реалізації теоретичних методів дослідження (аналіз методик навчання основ наукових досліджень; узагальнення інформації щодо розробки цілей, змісту, методів, засобів та форм навчання) та емпіричних (спостереженні за навчальною діяльністю студентів; анкетування тих, хто навчається, здійснення порівняльного педагогічного експерименту).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5493
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf355,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.