Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5489| Назва: | УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФУНКЦІЙ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ФАКУЛЬТЕТУ |
| Автори: | Пермінова, А. В. |
| Ключові слова: | інноваційні функції управлінська діяльність керівник факультету модель удосконалення управління факультетом |
| Дата публікації: | 2016 |
| Бібліографічний опис: | Пермінова А. В. Удосконалення інноваційних функцій в управлінській діяльності керівника факультету / А. В. Пермінова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 168-176. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті визначено дефініції та подано класифікації інноваційних функцій управлінської діяльності. Важливою умовою ефективності управління, науковці вважають необхідність органічного пов'язання функцій управління як традиційних, так і інноваційних, але головним принципом інновацій в управлінській діяльності керівника факультету мають стати інноваційні функції, в рамках якої як об’єкти управління мають бути залучені не тільки студенти, а й викладачі факультету. З’ясовано, що функції управління – це види діяльності, які чітко виокремлюються як за ознакою часу їх здійснення, так і за управлінськими завданнями. Відповідно до завдань, у реалізації функцій управління бере участь значна кількість членів педагогічного колективу, а функції керівника є його особистими видами діяльності; головним критерієм для визначення функції управління є відповідність видів управлінської діяльності етапам управління; головним критерієм для визначення функції керівника навчального закладу є відповідність видів його діяльності поточним завданням. Із метою покращення управління діяльністю факультету систематизовано та обґрунтовано необхідність застосування сукупності використання інноваційних функцій: прогностичної, менеджерської, представницької, політико-дипломатичної, консультативної та розроблено відповідну модель. Розроблена модель передбачає врахування етапів реалізації (проектний, організаційно-процесуальний, змістовий, аналітико-корекційний) інноваційних функцій управлінської діяльності керівника факультету, що створює можливість для їх системного (цілеспрямованого, логічного й послідовного) застосування в управлінській діяльності. Удосконалена модель містить аналіз та детальне визначення змісту посадових обов’язків керівника факультету при реалізації системи інноваційних функцій управлінської діяльності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5489 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 24.pdf | 406,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.