Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5489
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПермінова, А. В.-
dc.date.accessioned2017-05-10T10:09:15Z-
dc.date.available2017-05-10T10:09:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПермінова А. В. Удосконалення інноваційних функцій в управлінській діяльності керівника факультету / А. В. Пермінова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 168-176.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5489-
dc.description.abstractУ статті визначено дефініції та подано класифікації інноваційних функцій управлінської діяльності. Важливою умовою ефективності управління, науковці вважають необхідність органічного пов'язання функцій управління як традиційних, так і інноваційних, але головним принципом інновацій в управлінській діяльності керівника факультету мають стати інноваційні функції, в рамках якої як об’єкти управління мають бути залучені не тільки студенти, а й викладачі факультету. З’ясовано, що функції управління – це види діяльності, які чітко виокремлюються як за ознакою часу їх здійснення, так і за управлінськими завданнями. Відповідно до завдань, у реалізації функцій управління бере участь значна кількість членів педагогічного колективу, а функції керівника є його особистими видами діяльності; головним критерієм для визначення функції управління є відповідність видів управлінської діяльності етапам управління; головним критерієм для визначення функції керівника навчального закладу є відповідність видів його діяльності поточним завданням. Із метою покращення управління діяльністю факультету систематизовано та обґрунтовано необхідність застосування сукупності використання інноваційних функцій: прогностичної, менеджерської, представницької, політико-дипломатичної, консультативної та розроблено відповідну модель. Розроблена модель передбачає врахування етапів реалізації (проектний, організаційно-процесуальний, змістовий, аналітико-корекційний) інноваційних функцій управлінської діяльності керівника факультету, що створює можливість для їх системного (цілеспрямованого, логічного й послідовного) застосування в управлінській діяльності. Удосконалена модель містить аналіз та детальне визначення змісту посадових обов’язків керівника факультету при реалізації системи інноваційних функцій управлінської діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінноваційні функціїuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectкерівник факультетуuk_UA
dc.subjectмодель удосконалення управління факультетомuk_UA
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФУНКЦІЙ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ФАКУЛЬТЕТУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24.pdf406,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.