Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5489
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пермінова, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-10T10:09:15Z | - |
dc.date.available | 2017-05-10T10:09:15Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Пермінова А. В. Удосконалення інноваційних функцій в управлінській діяльності керівника факультету / А. В. Пермінова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 168-176. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5489 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено дефініції та подано класифікації інноваційних функцій управлінської діяльності. Важливою умовою ефективності управління, науковці вважають необхідність органічного пов'язання функцій управління як традиційних, так і інноваційних, але головним принципом інновацій в управлінській діяльності керівника факультету мають стати інноваційні функції, в рамках якої як об’єкти управління мають бути залучені не тільки студенти, а й викладачі факультету. З’ясовано, що функції управління – це види діяльності, які чітко виокремлюються як за ознакою часу їх здійснення, так і за управлінськими завданнями. Відповідно до завдань, у реалізації функцій управління бере участь значна кількість членів педагогічного колективу, а функції керівника є його особистими видами діяльності; головним критерієм для визначення функції управління є відповідність видів управлінської діяльності етапам управління; головним критерієм для визначення функції керівника навчального закладу є відповідність видів його діяльності поточним завданням. Із метою покращення управління діяльністю факультету систематизовано та обґрунтовано необхідність застосування сукупності використання інноваційних функцій: прогностичної, менеджерської, представницької, політико-дипломатичної, консультативної та розроблено відповідну модель. Розроблена модель передбачає врахування етапів реалізації (проектний, організаційно-процесуальний, змістовий, аналітико-корекційний) інноваційних функцій управлінської діяльності керівника факультету, що створює можливість для їх системного (цілеспрямованого, логічного й послідовного) застосування в управлінській діяльності. Удосконалена модель містить аналіз та детальне визначення змісту посадових обов’язків керівника факультету при реалізації системи інноваційних функцій управлінської діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | інноваційні функції | uk_UA |
dc.subject | управлінська діяльність | uk_UA |
dc.subject | керівник факультету | uk_UA |
dc.subject | модель удосконалення управління факультетом | uk_UA |
dc.title | УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФУНКЦІЙ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ФАКУЛЬТЕТУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 406,85 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.