Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5487
Title: | РОЗРОБКА ПІДСИСТЕМИ «ЛЕКЦІЯ» В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ MOODLE ДЛЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ДИСЦИПЛІН |
Authors: | Литвинов, А. Л. |
Keywords: | дистанційна освіта Moodle |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Литвинов А. Л. Розробка підсистеми "лекція" в системі управління навчанням Moodle для комп'ютерних дисциплін / А. Л. Литвинов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 153-160. |
Abstract: | У статті представлені результати з розробки активного елементу «Лекція» в системі управління навчанням Moodle для комп'ютерних дисциплін стосовно дистанційної освіти. Проведено аналіз використання системи Moodle в освіті, який засвідчив, що велика частина публікацій носить описовий характер, часто повторюючи технічні керівництва сайту користувачів Moodle, і рідко враховує особливості конкретних галузей знань. Сформульована узагальнена структурна схема лекції для комп’ютерних дисциплін і для неї розроблено структурну схему лекції «Процесори комп’ютерних систем» зі сторінок Moodle. Вона розкриває загальне призначення процесора комп’ютера і його складових частин, а також контрольні питання після кожного розділу. Лекція реалізована в електронному форматі, входить складовою частиною в дистанційний курс «Архітектура комп'ютерних систем». Лекцію «Процесори комп’ютерних систем» можна використовувалася як зразок при розробці лекцій з інших тем. При цьому значно скорочується час на їх розробку і налагодження. Апробація лекції здійснювалася на студентах денної форми навчання. Вона інтенсивно використовувалась ними при підготовці до іспиту і виявилася корисною, особливо для тих студентів, які пропустили цю лекцію |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5487 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.