Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5483
Назва: | ПРОБЛЕМА МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ |
Автори: | Грицай, С. М. |
Ключові слова: | майбутній педагог політична культура структура формування моніторинг критерій |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Грицай С. М. Проблема моніторингу процесу формування політичної культури майбутніх педагогів / С. М. Грицай // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 122-128. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено розв’язанню проблеми моніторингу формування політичної культури майбутніх педагогів. Визначено суть і структурні компоненти (цільовий, мотиваційний, когнітивний, переконавчий, діяльнісний, рефлексивний, особистісний) політичної культури майбутнього викладача. Суть моніторингу вказаного процесу визначено як синхронності спостереження, замірювання, отримання на цій основі нових знань про стан об’єкта з подальшим моделюванням, прогнозуванням та прийняттям відповідного управлінського рішення, що дає можливість отримувати оперативну інформацію щодо перебігу педагогічного процесу, його результативності, робити висновки відносно його позитивних і негативних сторін, своєчасно його коригувати. Розкрито функції моніторингу процесу формування політичної культури майбутніх педагогів. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний,змістово-процесуальний, особистісно- рефлексивний) і показники сформованості політичної культури студентів-майбутніх педагогів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5483 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 318,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.