Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5478
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ДОСЛІДНИЦЬКОМУ ПРОСТОРІ |
Authors: | Фесенко, Н. С. |
Keywords: | інтелектуальна власність управління інтелектуальною власністю науково-дослідна сфера конкурентоспроможність інноваційність європейський дослідницький простір |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Фесенко Н. С. Особливості змісту навчання системи управління інтелектуальною власністю в європейському дослідницькому просторі / Н. С. Фесенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 87-94. |
Abstract: | У статті розглядаються головні прерогативи сучасного розвитку держав – економічне процвітання, безпека існування, інформаційно-комунікаційний простір та свобода руху знань й інтелектуальних здобутків. Визначено результати інтелектуальної дiяльностi як рушійної силисоціально-економічного розвитку будь-якої країни. В роботі представлено принципи ранжування країн світу за ступенем економічного стану, що визначення індексу глобальної конкурентоспроможності, наявність новітніх технологій та наукових винаходів. Проаналізовано систему поділудержав на групи в світовому рейтингу розвитку, де перша – це країни «початкової стадії розвитку», які забезпечують конкурентоспроможність за рахунок наявних сировинних ресурсів і дешевої некваліфікованої робочої сили; друга – країни «ефективного розвитку», що означає присутність на їхніх ринках складної і технологічної продукції високої якості; третя – країни «стадії інноваційного розвитку», де присутня унікальна та ексклюзивна продукція найвищої якості і складності, завдяки чому бізнес може конкурувати на глобальних ринках. Визначено особливості європейської спільної політики у сфері науково-дослідної діяльності та інтелектуальної власності, які є основною рушійною силою європейської конкурентоспроможності в глобалізованому світі. Розкрито прерогативи функціонування Європейського дослідницького простору, який узагальнює європейський шлях до досконалості в наукових дослідженнях та захисті інтелектуального продукту. Доведено необхідність запровадження в Україні європейського досвіду підтримки наукової, інноваційної та інтелектуальної діяльності. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5478 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.