Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5466
Title: | СТРУКТУРА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗНЗ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ У ВІТЧИЗНЯНИХ ТА АНГЛОМОВНИХ НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛАХ |
Authors: | Чеботарьова, І. О. |
Keywords: | комунікативна компетентність структура керівник ЗНЗ професійна діяльність комунікативна діяльність |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Чеботарьова І. О. Структура комунікативної компетентності керівника ЗНЗ: порівняльний аналіз у вітчизняних та англомовних наукових джерелах / І. О. Чеботарьова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 396-406. |
Abstract: | Питання визначення структури комунікативної компетентності має велике значення для реформування змісту сучасної освіти в світлі компетентнісної парадигми. Робота присвячена структурі комунікативної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. У статті висвітлено проблемні питання, що стосуються визначення структури комунікативної компетентності, на основі аналізу україномовних, російськомовних та англомовних наукових джерел. У процесі дослідження було з’ясовано, що існує два підходи щодо визначення структури комунікативної компетентності: структура комунікативної компетентності розглядається в парадигмі «знання-вміння- навички»; структура комунікаційної компетентності є сума компетенцій: мовна компетенція та компетенції, пов’язані із середовищем, у якому відбувається спілкування, із темою комунікації, з метою та завданнями спілкування, методами досягнення мети під час комунікації. Наголошується на необхідності подальшої розробки підходу оцінювання комунікативної компетентності майбутніх керівників ЗНЗ у процесі професійної підготовки. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5466 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.