Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5466
Title: СТРУКТУРА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗНЗ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ У ВІТЧИЗНЯНИХ ТА АНГЛОМОВНИХ НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛАХ
Authors: Чеботарьова, І. О.
Keywords: комунікативна компетентність
структура
керівник ЗНЗ
професійна діяльність
комунікативна діяльність
Issue Date: 2016
Citation: Чеботарьова І. О. Структура комунікативної компетентності керівника ЗНЗ: порівняльний аналіз у вітчизняних та англомовних наукових джерелах / І. О. Чеботарьова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 396-406.
Abstract: Питання визначення структури комунікативної компетентності має велике значення для реформування змісту сучасної освіти в світлі компетентнісної парадигми. Робота присвячена структурі комунікативної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. У статті висвітлено проблемні питання, що стосуються визначення структури комунікативної компетентності, на основі аналізу україномовних, російськомовних та англомовних наукових джерел. У процесі дослідження було з’ясовано, що існує два підходи щодо визначення структури комунікативної компетентності: структура комунікативної компетентності розглядається в парадигмі «знання-вміння- навички»; структура комунікаційної компетентності є сума компетенцій: мовна компетенція та компетенції, пов’язані із середовищем, у якому відбувається спілкування, із темою комунікації, з метою та завданнями спілкування, методами досягнення мети під час комунікації. Наголошується на необхідності подальшої розробки підходу оцінювання комунікативної компетентності майбутніх керівників ЗНЗ у процесі професійної підготовки.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5466
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53.pdf286,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.