Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5461
Title: РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ФУНКЦІЙ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ФАКУЛЬТЕТУ
Authors: Пермінова, А.В.
Keywords: управлінська діяльність
керівник факультету
інженерно- педагогічна освіта
функція
Issue Date: 2016
Citation: Пермінова А. В. Реалізація системи функцій в управлінській діяльності керівника факультету / А. В. Пермінова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 361-369.
Abstract: У статті визначено, що на сьогодні управління освітнім закладом, зокрема інженерно- педагогічним, найважливіша складова соціального управління, що потребує уваги до управлінської діяльності керівника факультету на особистісному та на професійно- компетентнісному рівні. Інженерно-педагогічна освіта є важливою складовою педагогічної освіти, що спрямована на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації педагогічних кадрів для системи професійної освіти, а також народного господарства та промисловості. Саме тому перед керівником факультету стає пріоритетним завданням управління науково- педагогічним персоналом інженерно-педагогічного закладу та організація отримувачів інженерно-педагогічної освіти Української інженерно-педагогічної академії. Реалізація мети управління здійснюється в Українській інженерно-педагогічній академії за допомогою шістьох традиційних управлінських функцій: прийняття управлінського рішення, організація та планування, координування, коригування, регулювання, облік і контроль. Але на сучасному етапі конструктивних змін спостерігається тенденція до використання інноваційних функцій (прогностична; консультативна) управлінської діяльності, що спрямовані на формування відповідного середовища в Українській інженерно-педагогічній академії.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5461
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf234,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.