Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5460
Title: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Authors: Паюнова, А. В.
Keywords: професійна підготовка
інженер-педагог
професійні якості
підготовка фахівці
зміст освіти
формування особистості
Issue Date: 2016
Citation: Паюнова А. В. Особливості формування професійних якостей при підготовці інженерів-педагогів економічного профілю / А. В. Паюнова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 355-360.
Abstract: Дослідження присвячене актуальній темі – формування професійних якостей інженерів-педагогів економічного профілю. Обґрунтована актуальність дослідження даної теми та проблеми. У статті висвітлюється проблема формування професійних якостей майбутніх фахівців та окреслені основні якості, які необхідно формувати. На основі аналізу праць науковців та власних досліджень у статті розглядаються основні теоретичні підходи щодо особливостей формування професійних якостей інженерів-педагогів економічного профілю. Визначені основні професійно важливі якості інженера-педагога економічного профілю та перелічено знання та вміння, які необхідно формувати в навчально-виховному процесі. Особливу увагу автор приділяє визначенню основних чинників, що визначають рівень підготовленості інженера-педагога економічного профілю до професійної діяльності. Проаналізовано зміст діяльності та виділені необхідні знання, вміння та навички, які необхідно формувати в навчально-виховному процесі. Обґрунтовано сутність та критерії сформованості професійної значущості певних якостей особистості майбутнього фахівця.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5460
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47.pdf242,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.