Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5449
Назва: ПСИХОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ З КРИТЕРІЮ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ КУРСАНТІВ РІЗНИХ КУРСІВ
Автори: Гура, С.О.
Кіневич, М. В.
Ключові слова: безпека
соціальна безпека
психологічна безпека
освітнє середовище
психологізація освітнього середовища
психологічні ризики
курсанти
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Гура С.О. Психологічний моніторинг освітнього середовища національного університету цивільного захисту України з критерію соціальної безпеки курсантів різних курсів / С.О. Гура, М. В. Кіневич // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 296-306.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі безпеки освітнього середовища у ВНЗ. Розглянуто поняття безпеки, соціальної безпеки та психологічної безпеки. Автори аналітично досліджують особливості психологічної безпеки освітнього середовища, безпеки освітнього середовища ВНЗ, безпеки освітнього середовища військового ВНЗ. Практично вивчено стан психологічної безпеки в Національному університеті цивільного захисту України на факультеті пожежної безпеки в курсантів I та IV курсів навчання та рівні задоволеності та ставлення до освітнього середовища в університеті. Визначено ставлення курсантів до освітнього середовища в університеті цивільного захисту та визначено рівні задоволеності життям курсантів різних курсів навчання НУЦЗУ Показники безпеки освітнього середовища курсантів різних років навчання дозволяє зробити висновок про те, що в цілому освітнє середовище навчального закладу не є психологічно травматичним для них
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5449
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf282,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.