Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5447
Title: | ДОСВІД РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ КУРСОВИХ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ З ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ |
Authors: | Мороз, О. М. Трунова, І. М. |
Keywords: | технічний стан розподільні мережі курсові тестові завдання |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Мороз О. М. Досвід розробки та впровадження курсових тестових завдань з технічної експлуатації енергетичного обладнання / О. М. Мороз, І. М. Трунова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 278-285. |
Abstract: | Пропонується вдосконалення навчального процесу підготовки фахівців енергетичної галузі шляхом упровадження розроблених курсових тестових завдань з обліку та аналізу технічного стану розподільних мереж напругою 0,38-20 кВ із повітряними лініями електропередачі. В курсових тестових завданнях використовуються сучасні методики розрахунків якісної та кількісної оцінки технічного стану електрообладнання, комп’ютерні технології, ефективний контроль якості навчання кожного студента. Виявлені та усунуті недоліки в методиці обліку та аналізу технічного стану розподільних мереж напругою 0,38- 20 кВ із повітряними лініями електропередачі. Наведені пояснення щодо практичного впровадження курсових тестових завдань з обліку та аналізу технічного стану розподільних мереж напругою 0,38-20 кВ із повітряними лініями електропередачі у навчальний процес. Зроблений висновок, що для забезпечення успішності майбутнього фахівця студентам у процесі навчання необхідно надати можливість самостійного виконання поставленого завдання та перевірки його результату із зацікавленістю та розумінням можливості практичного використання набутих навичок, зокрема на підприємствах енергетичної галузі. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5447 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.