Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5437
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПроскурня, О. І.-
dc.date.accessioned2017-04-06T06:51:46Z-
dc.date.available2017-04-06T06:51:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПроскурня О. І. Досвід використання наочності при вивченні природничо-математичних дисциплін (історико-педагогічний аспект) / О. І. Проскурня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 200-206.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5437-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу матеріалів періодичної преси другої половини ХІХ – початку ХХ століття розкрито специфіку поглядів учених і педагогів практиків на роль наочності, її функції та засоби реалізації у навчально-виховному процесі. Доведено переваги організації навчального процесу із використання засобів наочності, що сприяло підвищенню інтересу учнів до предмету, кращому запам’ятовуванню. Представлено аналіз проблеми реалізації наочності на уроках природничо- математичних дисциплін, висвітлений на сторінках педагогічної преси досліджуваного періоду. З’ясовано, що незважаючи на дефіцит матеріально-технічних засобів реалізації наочності в навчанні, вчителі усвідомлювали важливість та значення наочності, намагалися її використовувати в роботі. Представлена характеристика навчального процесу в контексті використання засобів наочності при викладанні різних предметів природничо-математичного спрямування. Зокрема, показано, що одним з предметів, які були порівняно добре оснащені наочністю, була географія. У шкільній практиці досліджуваного періоду при викладанні географії використовувався досить різнобічний арсенал: географічні креслення, креслення карт, атласи, картини, географічні карти й вчителі активно ділилися своїм досвідом їх застосування на сторінках педагогічної преси.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнаочністьuk_UA
dc.subjectперіодична пресаuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectдосвідuk_UA
dc.titleДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРИРОДНИЧО- МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН (ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
27.pdf305,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.