Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5437
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Проскурня, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T06:51:46Z | - |
dc.date.available | 2017-04-06T06:51:46Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Проскурня О. І. Досвід використання наочності при вивченні природничо-математичних дисциплін (історико-педагогічний аспект) / О. І. Проскурня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 200-206. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5437 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу матеріалів періодичної преси другої половини ХІХ – початку ХХ століття розкрито специфіку поглядів учених і педагогів практиків на роль наочності, її функції та засоби реалізації у навчально-виховному процесі. Доведено переваги організації навчального процесу із використання засобів наочності, що сприяло підвищенню інтересу учнів до предмету, кращому запам’ятовуванню. Представлено аналіз проблеми реалізації наочності на уроках природничо- математичних дисциплін, висвітлений на сторінках педагогічної преси досліджуваного періоду. З’ясовано, що незважаючи на дефіцит матеріально-технічних засобів реалізації наочності в навчанні, вчителі усвідомлювали важливість та значення наочності, намагалися її використовувати в роботі. Представлена характеристика навчального процесу в контексті використання засобів наочності при викладанні різних предметів природничо-математичного спрямування. Зокрема, показано, що одним з предметів, які були порівняно добре оснащені наочністю, була географія. У шкільній практиці досліджуваного періоду при викладанні географії використовувався досить різнобічний арсенал: географічні креслення, креслення карт, атласи, картини, географічні карти й вчителі активно ділилися своїм досвідом їх застосування на сторінках педагогічної преси. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | наочність | uk_UA |
dc.subject | періодична преса | uk_UA |
dc.subject | учитель | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | досвід | uk_UA |
dc.title | ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРИРОДНИЧО- МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН (ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
27.pdf | 305,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.