Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5432
Title: | ТРЕНАЖЕР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВІБРАЦІЙНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ |
Authors: | Антоненко, Н.С. Прокопенко, О.О. |
Keywords: | практична підготовка фахівців формування практичних навичок віртуальний тренажер вібродіагностика діагностування технічного обладнання вібраційний стан |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Антоненко Н. С. Тренажер для формування вмінь вібраційного діагностування / Н. С. Антоненко, О. О. Прокопенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад..- Харків, 2015. - № 48-49. - С. 166-174. |
Abstract: | Викладено основні питання щодо формування вмінь вібраційного діагностування газоперекачувального обладнання та його вузлів із використанням комп’ютерного тренажеру. Тренажер є програмним комплексом, що поєднує в собі імітаційну динамічну модель устаткування і оболонку, що включає методичний супровід процесу діагностування. Тренажер імітує роботу з вібродіагностичним комплексом «Simon», який призначений для контролю вібрації газоперекачувальних агрегатів із метою визначення їхнього технічного стану. База даних тренажера складається з масивів, в яких зберігаються результати вимірювання вібрації реальних газоперекачувальних агрегатів у процесі 167 досліджень. Тренажер реалізує відомі такі методики аналізу технічного стану устаткування, як виміри середньоквадратичного значення і пікових значень, спектральний, порядковий і гармонійний аналізи. Це досягається за рахунок того, що вібросигнал поступає в тренажер у вигляді повної інформації про вібраційний стан агрегату. Розглянуто програмно-реалізовані алгоритми пошуку дефектів. Наведено результати впровадження тренажеру в навчальний процес. Проаналізовані основні етапи роботи з тренажером. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5432 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.