Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5428
Title: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ ДЛЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА У ЄВРОПІ ТА США
Authors: Тітова, О.А.
Keywords: підготовка інженерів
інженер сільського господарства
інженерна школа
наукова революція
промислова революція
Issue Date: 2016
Citation: Тітова О. А. Ретроспективний аналіз процесу становлення системи підготовки інженерів для сільського господарства у Європі та США / О. А. Тітова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 139-146.
Abstract: У статті представлено результати ретроспективного аналізу процесу становлення та розвитку системи підготовки інженерів для сільського господарства в Європі та США. Розглянуто фактори, які спричинили появу навчальних закладів для підготовки інженерів, інженерів-аграрників зокрема. Представлено хронологію їх заснування після промислової революції 18-19 ст., коли зароджується машинобудування, зростає потреба в інженерних кадрах, та змінюються вимоги до їх підготовки. Виявлено, що становлення професійної підготовки інженерів для сільського господарства почалося пізніше і відбувалося повільніше. Проаналізовано, як змінювалися форми і методи навчання в процесі підготовки інженерів, як поступово в інженерних навчальних закладах акцент зміщується в бік інтелектуального розвитку та створення міцної наукової бази, як формуються специфічні риси вітчизняної інженерної освіти: фундаментальна підготовка з математики, загальноінженерних дисциплін та іноземних мов. Виокремлено ті аспекти навчального процесу, які позитивно вплинули на ефективність розвитку інженерної школи.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5428
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf340,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.