Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5426
Назва: ЗМІСТ НАВЧАННЯ СТРАТЕГІЙ ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ З АВТОМАТИЗАЦІЇ ЕНЕРГОСИСТЕМ
Автори: Рудевіч, Н.В.
Ключові слова: стратегії проектування
система управління
причинно-наслідковий ланцюг дій
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Рудевіч Н. В. Зміст навчання стратегій проектування систем управління майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем / Н. В. Рудевіч // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. , Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 118-127.
Короткий огляд (реферат): У статті показана необхідність розробки змісту навчання технічних дисциплін, що формують проектну компетентність у майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем під час професійної підготовки, з урахуванням стратегій проектування систем управління об'єктами енергосистем на базі причинно-наслідкових ланцюгів дій. Побудовано причинно-наслідкові ланцюги дій при розгалуженій паралельній та конкуруючій стратегії проектування мікропроцесорних систем управління об'єктами енергосистем, де змістом кожної дії може виступати визначення призначення, вимог та параметрів, принципу дії, структури та реалізації складових елементів системи управління об'єктом енергосистеми. Наведено причинно-наслідковий ланцюг дій при розгалуженій паралельній стратегії проектування мікропроцесорної системи управління об'єктом енергосистеми на базі готових модулів. В якості прикладу встановлено причинно-наслідковий ланцюг дій при конкуруючому варіанті розгалуженої стратегії проектування автоматичного пристрою синхронізації в припущенні, що проектування здійснює одна людина з практично відсутнім досвідом роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5426
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf531,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.